torsdag 25 september 2008

God morgon, bloggvärlden

Det är snart veckoslut igen! Vi har som sagt inga föreläsningar på fredagar på denna institution, och idag hade flera av dagens föreläsningar blivit inhiberade. Den enda skola jag har idag är mellan tolv och två. Sedan är det helg. Och jag som tycker att det var söndag typ... igår.

En ganska slapp torsdag, alltså. Ska sitta två timmar (balanserande på obekväma stolar uppe på professorns kontor) med klassen och gå igenom lite test. Vi har en gästföreläsare som håller en slags testworkshop med oss, så att vi ska veta hur vi testar sedan. Test har alltid så konstiga namn, beroende på vad de testar. Det är GRAMBA och Nelli och allt vad det är... Efter det är det lunchtajm och så är det öppet. På grund av den långa dagen igår hann jag i princip bara laga kvällsmat och gå och lägga mig. Ikväll ska jag iväg till gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar