onsdag 12 maj 2010

Men åtminstone...

...går jag i världens bästa skola. Där folk erbjuder sig att byta terapitider med en, för att man inte ska behöva boka om. Suck on that, ego-peffan.

-------------------
Tillägg kl.11.30

Okej, så terapin var fixad, ett viktigt möte som jag inte visste hur jag skulle pussla in är ringt och fixat. Jag blev så förvirrad igår när jag skulle lägga mig att allting bara snurrade i huvudet. Sådär som att man har på känn att det är en massa man borde göra, men inte vet i vilken ända man ska börja. Jag tog till mitt bästa trick: stresslistan. Det blev fem Viktiga Saker att göra idag, onsdag.

För mig behövs det ungefär två olika punkter på en agenda för att jag ska börja hyperventilera och skrika omotiverat åt folk i min närhet. Men nu har jag alltså kruxat av två punkter, och åtminstone en till ska jag göra innan jag reser mig upp från den här stolen, eftersom det är någonting som kan skötas elektroniskt. Duktigt. Jag tar en snus på det.

2 kommentarer:

  1. ...å nu e all fem punkten överstrecka! Stresslista - din bäste vän när livet känns övermäktigt!:P

    SvaraRadera