söndag 13 februari 2011

När man VERKLIGEN har annat att göra

Då, DÅ sysslar man med sådant här. Hittade denna lite lustiga utmaning på någon blogg häromsistens.
Laita Googlen hakusanaksi nimesi ja sana "osaa" esim. "Kalle osaa". Muista lainausmerkit! Listaa 5 asiaa jota "osaat".
Sagt och gjort, men jag gjorde utmaningen på svenska (annars hade det mest dykt upp alla möjliga stugor och kojor...) skrev "Maja kan". Enligt Google är det alltså bland annat följande saker jag kan:

-Maja kan cykla (Att hon kan ja! Storcyklarn!)
-Maja kan själv! (En liten svaghet jag har. Att jag ska låtsas vara så himla självständig och jag-behöver-ingen. En stor lögn)
-Maja kan tricks (Jorå, ett partytrick är att jag kan köra ner grejer jättelångt i halsen utan att få kräkreflexer. Tänker mig en framtid som svärdslukare. Eeeller porrstjärna)
-Maja kan åka skidor (Det kan hon. Hon vill bara inte)
-Maja kan tänka sig livet som storbloggare (Njä. Jag gillar småbloggare mera)

Nämen hörni det här var ju skoj. Om jag skulle fortsätta med det jag egentligen skulle göra nu då? Alltså färdigställa den där himla rapporten någon gång. Aaah!

1 kommentar:

  1. Hadd visst glöömt ti läsa bloggen diin seinast tiidn, så ja hadd liiti mytsi ti ta igen ;)

    SvaraRadera