söndag 24 mars 2013

Galej

Lite galej igårkväll. Det var ju riktigt trevligt. Rätt okej med folk i rörelse och sådär. Det blev ganska sent, vi avslutade nämligen igen med en liten "palaver" hemma hos mig innan gänget splittrades. Idag har Kronqvist varit lite sliten, men satte solbrillsen på näsan och drog en promenad i kvällssolen med en sjukt bra podcast som sällskap. Filip och Fredrik intervjuade Håkan Hellström i en lång och diskussionsartad form, vilket var mycket lyckat. Inte som de där snabba pressintervjuerna där man ska ställa ett par snabba och förutsägbara frågor och samtidigt försöka vara maximalt fyndig. Mycket roligare att höra en lång och avslappnad diskussion, där tre typer liksom satt och funderade ihop. Jag fnittrade till flera gånger där jag traskade fram, för jag tyckte han hade så roliga funderingar. Sedan är jag ju oerhört svag för göteborgska också.

Så roligt att vägarna börjar vara bara på sina ställen, och att man känner solen värma i ryggen. Lite förvirrat gick jag efter denna runda till butiken, först en gång utan plånbok (bra där), och sedan en gång med plånbok. Glömde tänka och så vidare

Håhå. Tungt detta rock 'n' rolliv. Men samtidigt ganska SKÅJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar