tisdag 12 februari 2013

Dagens darr på underläppen

Det är väl ingen hemlighet att jag inte gillar djur så särskilt mycket. Bara om de är bra tillredda och serveras med en god sås, då gillar jag dem. HÖHÖ. Nånej, men jag fattar inte riktigt juttun med sällskapsdjur och förhåller mig alltså ganska likgiltig till dessa naturens små gynnare. Bryr mig inte riktigt om dem. Undantaget är hundar, för sådana ogillar jag riktigt starkt.

Men igår ramlade jag över följande klipp. Ibland leder Youtube in en på de mest oväntade vägar, som vi vet. Och detta kan vara det sötaste jag sett på åratal:

 En gris som är född utan bakben. Och som någon så vänligt har försett med små hjul istället. Den lilla pyttiga saken är inte riktigt van vid sitt hjälpmedel utan har lite svårt att hålla balansen. Lilla griseknoen.

4 kommentarer:

  1. Ehhh...tycker mest synd om den lille stackaren...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja, jag tycker han ser rätt välmående ut. Krävs lite mera träning för att klara bakhjulen bara. Han är lite... framtung :D

      Radera
  2. Och så heter han "Chris P Bacon". Hahahahhhaha! Hahaha. Omåttligt roligt! :D

    SvaraRadera